Termeni si conditii

 

Termenii si conditii generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de catre SC GALO OPREA SRL prin intermediul magazinului virtual  www.utilvinificatie.ro

 

 SC GALO OPREA SRL  depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SC GALO OPREA SRL  precizeaza ca imaginile  produselor pot avea caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De esemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SC GALO OPREA SRL si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SC GALO OPREA SRL, prin care  este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord sa efectueze plata acestora.

COMANDA minima pe SITE este de 20,00 lei (excl. TVA).

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare. 

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

 DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL

 Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SC GALO OPREA SRL isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Daca SC GALO OPREA SRL confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SC GALO OPREA SRL se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) si verbala (telefonic) din partea vanzatorului  catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SC GALO OPREA SRL nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SC GALO OPREA SRL .

Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de garantie, Certificatul de conformitate, fise tehnice, buletin de analiza ( dupa caz) emise de catre SC GALO OPREA SRL sau un furnizor al acestuia.

OBIECTUL CONTRACTULUI. 
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SC GALO OPREA SRL.

 Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SC GALO OPREA SRL, in orice moment, fara preaviz.

Pretul produselor afisate in cadrul site-ului www.utilvinificatie.ro  includ TVA

MODALITATEA DE LIVRARE. 
SC GALO OPREA SRL  isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SC GALO OPREA SRL  poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau poate fi ridicat din  magazin( punct de lucru Ploiesti – Str. Marin Mehedinteanu nr.3-5, jud.Prahova )   conform optiunii CLIENTULU

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA.

 SC GALO OPREA SRL  va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei la ridicarea produselor din magazin.
In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se face  direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

SC GALO OPREA SRL atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii  contravalorii a acestora.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC GALO OPREA SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. 

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii. 

SC GALO OPREA SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

 

 

 

Politica de returnare

 

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cheltuielile de returnare fiind suportate de client .

 

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

 

In cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri,  accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa,  ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicare de la magazin  sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati curierului receptia . De mentionat curierului in scris motivul refuzului- colet deteriorat .

Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC GALO OPREA SRL .


NOTA 
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la SC GALO OPREA SRL daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie .
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. 

Informare si suport

Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie

Pentru detalii referitoare la cazurile ce fac obiectul activitatii acestui departament ne puteti contacta la :

Tel: 0743 30 10 10 / 0244 571 571 / 0745 998 022


Reclamatii/Sesizari:

Inserat; Mesaj catre office@utilvinificatie.ro cu subiect „reclamatii-sesizari”